Sopimusehdot

ASIAKAS

X9 Shop tarjoaa tuotteita ja palveluita aikuisille kuluttajille sekä yrityksille. Alle 18-vuotiaiden tulee saada huoltajan suostumus ostosten tekemiseen verkkokaupastamme. Myyntiehdot noudattavat Suomen ja Euroopan Unionin kuluttajansuojalakeja, eikä mikään sopimuksessa rajoita kuluttajan oikeuksia ylittämällä mitä lainsäädäntö sallii.

Yritysten ja X9 Ventures Group Oy:n väliset kaupat määräytyvät Suomen kauppalain ja sovittujen ehtojen mukaisesti. Asiakkaan on annettava tilatessaan täsmälliset yhteystiedot, jotka käsittävät nimen, osoitteen, toimivan puhelinnumeron ja sähköpostiosoitteen. Yritysasiakkailta vaaditaan lisäksi yhteyshenkilön tiedot, Y-tunnus, postiosoite, puhelinnumero(t) ja tarvittaessa laskutusosoite.

Toimitusaikojen arviot perustuvat logistiikkayhtiöiden tietoihin. X9 Ventures Group Oy tai sen kumppanit eivät vastaa viivästyksistä, jotka johtuvat odottamattomista, heidän vaikutusvaltansa ulkopuolisista syistä. Kauppa tulee voimaan, kun tilaus on kirjattu X9 Ventures Group Oy:n järjestelmään.

Asiakkaiden tiedot säilytetään X9 Ventures Group Oy:n asiakasrekisterissä, jota käytetään asiakassuhteen hoitoon. Yhtiöllä on oikeus perua kauppa, jos herää petosepäily. Tällaiset tapaukset ilmoitetaan Poliisille.

TUOTTEET JA HINNASTO

Tuotteiden hinnat löytyvät verkkosivustolta x9shop.fi  ja sen myyjäsivustolta. Kaikkiin hintoihin sisältyy tarvittaessa arvonlisävero.

Jos tuotteiden hinnat muuttuvat ennen tilauksen käsittelemistä, tilauksen tuotteet toimitetaan alun perin ilmoitetulla hinnalla. Tilauksen muutosten yhteydessä sovelletaan muutoshetken hintaa. Mikäli hinta on laskenut, toimitamme tuotteen uudella alennetulla hinnalla. Meillä on oikeus tehdä muutoksia myytävien tuotteiden malleihin.

Kuluttajilla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa kauppa 14 vuorokauden kuluessa (katso ehdot kohdasta 4).

TOIMITUSTAVAT

toimitustavat on listattu yrityksen verkkosivuilla ja kauppiassivustoilla. Toimitusajat vaihtelevat tuotteittain, ja kunkin tuotteen arvioitu toimitusaika on mainittu sen tuotesivulla.

Tavallisesti tilauksen kokonaiskesto on 5-10 työpäivää. Mikäli tilauksen eri tuotteilla on vaihtelevat toimitusajat, lähetetään koko tilaus sen tuotteen mukaisesti, jonka toimitusaika on pisin.

Tilaukset toimitetaan joko Postnordin tai muun kuljetuspalvelun kautta suoraan asiakkaan postilaatikkoon tai, lähimpään pakettiautomaattiin josta paketin voi noutaa. Paketin noutoaikaa postitoimipisteestä on 7 päivää.

Huomioimme mahdolliset kuljetusyhtiön aiheuttamat toimitusviivästykset ja pidätämme oikeuden pidempiin toimitusaikoihin erityisesti loma-aikoina ja kampanjoiden yhteydessä.

Jos tilauksesi toimituksessa ilmenee viivästyksiä, sinulla on mahdollisuus peruuttaa ostoksesi ennen kuin se on lähetetty varastoltamme. Kun tilaus on lähtenyt, emme voi perua toimitusta, ja se toimitetaan postilaatikkoosi tai noutopisteeseen, josta voit noutaa sen 7 päivän aikana.

Mikäli tilausta ei noudeta, se palautuu varastoomme. Noutamattomat paketit eivät ole sama asia kuin tilauksen peruutus, ja noutamattomista paketeista veloitamme 15 euron toimitus- ja käsittelymaksun.

TUOTEPALAUTUKSET

Meillä on käytössä maksullinen palautusmenettely tuotteillemme. Asiakkaan omalla nimellään tai muulla yksilöllisellä tunnuksella personoidut tuotteet eivät kuulu palautusoikeuden piiriin. Palauttamisesta perimme 5 euron kuluja, eikä tuotteillamme ole vaihtomahdollisuutta. Palautettavan tuotteen on oltava käyttämätön ja kaikkien alkuperäisten merkintöjen, kuten lappujen, tulee olla paikoillaan.

Kun asiakas palauttaa koko tilauksensa, me hyvitämme tuotteiden hinnan ilman toimituskuluja ja vähennämme palautuskuluja 5 euroa hyvitettävästä summasta.

Mikäli vain osa tilauksen tuotteista palautetaan, hyvitämme näiden tuotteiden hinnan ilman toimituskuluja ja vähennämme 5 euroa palautuskuluina.

Palautukset, jotka vaurioituvat huolimattoman pakkaamisen seurauksena, eivät kuulu palautusoikeuden piiriin.

Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole sama asia kuin sen palauttaminen. Asiakkaan tulee ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa info@x9venturesgroup.fi  ennen palautusta.

Palautusoikeus on voimassa 14 päivän ajan tuotteiden vastaanottamisesta. Palautusten hyvitykset suoritetaan asiakkaan valitsemalla maksutavalla järjestelmämme kautta, eikä esimerkiksi tilisiirtona.

PALAUTUSOHJEET:

Palautusta varten asiakkaan tulee ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa info@x9venturesgroup.fi. Viestin otsikoksi tulee kirjoittaa “tuotepalautus” ja ilmoittaa tilausnumero.

Tuote(t) palautetaan Postnordin kautta. Ne on pakattava huolellisesti, mieluiten samaan pakettiin, jossa ne toimitettiin.

Palautuksen käsittely tapahtuu, kun olemme vastaanottaneet paketin.

TAKUU JA TUOTEVIRHEET

Käytännössämme on, että tuotteiden palautuksesta peritään maksu. Tuotteiden virhevastuu määritellään voimassa olevan lainsäädännön mukaisesti. Jos havaitset tuotteessa virheen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, vaikka palautusaika olisi päättynyt. Olemme vastuussa kaikista virheistä, jotka ovat olleet tuotteessa sen toimitushetkellä, vaikka ne huomattaisiin myöhemmin. Virheestä tulee ilmoittaa meille kohtuullisen ajan kuluessa sen havaitsemisesta.

Takuu kattaa valmistus- ja materiaalivirheet. Tavallinen kulumisen jälki ei sisälly takuuseen, eikä myöskään vauriot, jotka johtuvat ulkoisista tekijöistä kuten onnettomuuksista tai hoito- ja käyttöohjeiden noudattamatta jättämisestä.

Jos tuotteeseen sovelletaan valmistajan myöntämää takuuta, takuuehdot noudattavat valmistajan määrittämiä ehtoja.

Takuupalautuksen yhteydessä tulee liittää seuraavat asiat:

  • Sähköpostitse lähetetty tilausvahvistus tai ostokuitti
  • Yhteystiedot, kuten puhelinnumero, osoite ja sähköpostiosoite
  • Kirjallinen selostus vian tai tuotevirheen luonteesta

Takuuasioissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse: info@x9venturesgroup.fi

 TUOTEVIRHEET

Me vastaamme siitä, että toimittamamme tuotteet ovat virheettömiä. Mikäli saat viallisen tuotteen tai epäilet tuotteen olevan viallinen, ota yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen info@x9venturesgroup.fi  Laita viestin otsikoksi ’Reklamaatio’ ja lisää tilausnumerosi sekä lyhyt selostus tuotteen viasta. Liitä mukaan myös kuva vian aiheuttajasta.

Tuotteet, jotka ovat värjäytyneet, eivät kuulu reklamaation piiriin, sillä tämä katsotaan normaaliksi kulumiseksi, paitsi jos tuotteet ovat värjäytyneet jo vastaanotettaessa.

Joissakin tapauksissa pyydämme palauttamaan tuotteen takaisin antamillamme osoitetiedoilla. Tuotteen asianmukainen suojelu ja pakkaaminen on asiakkaan vastuulla. Puutteellisesti pakatut ja siitä johtuen vaurioituneet tuotteet eivät sisälly palautusoikeuden piiriin.

Tuotevirheen tapauksessa edellytämme, että tuote on käyttämätön, täysin uudessa kunnossa ja että kaikki tarrat ja etiketit ovat paikoillaan. Verkkosivustomme kuvat ovat vain suuntaa-antava esimerkki lopullisesta tuotteesta. Pidätämme oikeuden pieniin muutoksiin. Tuotteiden värit ja kuosit voivat näyttää erilaisilta eri näytöillä, joten vääränlainen väri ei ole hyväksyttävä syy reklamaatioon.

YHTEYSTIEDOT

X9 Ventures Group Oy
Y-tunnus:33363307-4
info@x9venturesgroup.fi

0
Ostoskorisi on tyhjä