Faq’s
MIKÄ ON TILAUKSENI TOIMITUSAIKA?
Suurin osa tuotteistamme valmistetaan vasta tilauksen jälkeen, minkä vuoksi toimituksemme kestävät yleensä 5-10 arkipäivää. Tilauksen käsittelyyn kuluu tavallisesti 1-5 työpäivää sen saapumisesta. Lisäksi kuljetuksen osuus kestää tyypillisesti 1-5 työpäivää. Tämän perusteella toimituksen kokonaiskesto on vähintään 5 työpäivää.
Joissakin tapauksissa toimitusaika voi vaihdella tuotteittain. Tällöin tuotekohtaiset käsittely- ja toimitusaika-arviot ilmoitetaan kunkin tuotteen sivuilla.
Jos tilaamasi tuotteet saapuvat eri aikoina, lähetämme koko tilauksen vasta kun kaikki tuotteet ovat valmiita, eli pisimmän toimitusajan mukaisesti.
Toimitusaika-arviomme perustuvat logistiikkakumppaneidemme antamiin tietoihin. X9 Shop tai sen toimittajat eivät ole vastuussa yllättävistä viivästyksistä, jotka johtuvat heidän kontrollinsa ulkopuolisista tekijöistä.
Huomioithan, että meillä on oikeus muutoksiin toimitusajoissa, jotka voivat johtua toimittajiemme tai Postin aiheuttamista viiveistä. Lisäksi pidennettyjä toimitusaikoja voi esiintyä juhlapyhien ja erityisten kampanjoiden aikana.
SAAKO TUOTTEITA VAIHTAA- JA PALAUTTAA?
Kun teet ostoksen X9 shopista tai sen myyntisivustoilta, jokainen tuote valmistetaan erikseen tilauksesi mukaan. Tämän vuoksi kehotamme sinua harkitsemaan huolellisesti esimerkiksi vaatteen kokoa ennen tilauksen tekemistä. Tuotteiden kokotietoja voit tarkastella kunkin tuotteen omalla sivulla. Jos tarvitset lisätietoja tuotteista tai niiden koosta, ole rohkeasti yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteessa asiakaspalvelu@X9 Ventures Group. Pyrimme vähentämään virheostoksia auttaaksemme asiakkaitamme ja samalla pienentääksemme esimerkiksi ympäristöön kohdistuvia haittavaikutuksia tuotehukasta johtuen.
Voit palauttaa ostamasi tuotteen/tuotteet. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, muuttamaton ja pesemätön, ja jos sillä on pakkaus, tulee se palauttaa alkuperäisessä pakkauksessaan. Huomioi, että tuotteiden palautus on maksullista ja veloitamme siitä 5 €. Tuotteillamme ei ole vaihto-oikeutta. Jos haluat uuden tuotteen palautetun tilalle, sinun tulee tehdä uusi tilaus.
Kun palautat koko tilauksen, hyvitämme tuotteiden hinnan, mutta emme toimituskuluja. Lisäksi pidätämme palautuskulut 5€ hyvityksestä. Osittaisissa palautuksissa menettely on sama. Huolimattoman pakkaamisen aiheuttamia vaurioita sisältävät palautukset eivät kuulu palautusoikeuden piiriin. Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole sama asia kuin sen palauttaminen, joten otathan yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse info@x9venturesgroup.fi ennen mahdollista palautusta. Tuotteet voi palauttaa 14 päivän kuluessa. Käsittelemme palautuksen tai vaihdon, kun olemme vastaanottaneet paketin. Palautuksen hyvitys suoritetaan asiakkaan valitsemalla maksutavalla järjestelmämme kautta, ei tilisiirtona.
Palautusohjeet: Jos haluat palauttaa tuotteen/tuotteita, ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteeseen info@x9venturesgroup.fi ja laita viestin otsikoksi “tuotepalautus” sekä liitä mukaan tilausnumerosi.
ONKO TILAAMILLANI TUOTTEILLA TAKUU?
Meidän vastuumme tuotteen virheistä määrittyy voimassa olevan lainsäädännön mukaisesti. Jos huomaat ostamassasi tuotteessa virheen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, vaikka tuotteen palautusaika olisikin jo päättynyt.
Olemme vastuussa niistä virheistä, jotka olivat tuotteessa sen toimitushetkellä, vaikka virhe huomattaisiinkin myöhemmin. Sinun on kuitenkin ilmoitettava havaitsemastasi virheestä meille kohtuullisessa ajassa sen havaitsemisen jälkeen.
Takuu kattaa tuotteen valmistus- ja materiaalivirheet. Tavallinen kulumisen aiheuttama haitta ei kuulu takuun piiriin, eikä myöskään vahingot, jotka johtuvat ulkopuolisista tekijöistä kuten onnettomuuksista tai tuotteen käyttö- ja hoito-ohjeiden noudattamatta jättämisestä.
Kun palautat tuotteen takuun perusteella, liitä mukaan seuraavat asiat:
- Tilausvahvistus tai kuitti, joka on lähetetty sähköpostitse.
- Henkilökohtaiset yhteystietosi, kuten puhelinnumero, osoite ja sähköpostiosoite.
- Kirjallinen selostus vialle tai tuotevirheelle.
Jos sinulla on kysyttävää takuusta, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteessa info@x9venturesgroup.fi.
MITEN TILAUKSENI TOIMITETAAN?
Lähetämme tilauksesi Postnordin tai toisen valitsemamme kuljetuspalvelun kautta sinua lähimpään tai muutoin sopivimpaan postitoimipisteeseen, josta sinun on mahdollista hakea lähetys. Paketin noutamiseen sinulle annetaan seitsemän päivän aika sen saavuttua noutopisteeseen.
MINULLA ON KYSYTTÄVÄÄ TILAUKSESTANI, MITÄ TEEN?
Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteessa info@x9venturesgroup.fi. Kun lähetät sähköpostia, kirjoita viestisi otsikkokenttään tilauksesi tilausnumero. Tämän tilausnumeron voit löytää esimerkiksi sähköpostitse saamastasi tilausvahvistuksesta.
VOINKO PERUA TILAUKSENI?
Jos kohtaat toimituksessa viivästyksiä, sinulla on oikeus peruuttaa tilauksesi, kunhan sitä ei ole vielä lähetetty matkaan. Heti kun tilauksesi on lähtenyt varastostamme, emme pysty perumaan toimitusta. Tässä tapauksessa tilauksesi toimitetaan joko postilaatikkoosi tai lähimpään postitoimipisteeseen, josta sinulla on mahdollisuus noutaa se seitsemän päivän ajan.